tisdag 16 februari 2010

det handlar om att prioritera...

(Skrivet på måndag kväll, upplagt 00.01)

..och eftersom jag verkligen behövde jobba med skolan idag så lyckades jag hamna på stan och shoppa lite..
Här är mina nyförvärv:

Blus från Vero Moda, REA 65:-  (259:-)
Skjortklänning med luva Vero Moda, REA 90:-  (359:-)
Handväska Pieces, REA 98:- (299:-)
Halsband 129:-
Så nu är jag lycklig ägare till lite nya grejor, men har fortfarande inte fått till ett första utkast till mitt fördjupningsarbete i Psykologi. Har inte ens en ordentlig frågeställning eller ett syfte.. Och på onsdag är första inlämningen..
Suck.. Imorgon blir det raka spåret till biblioteket efter skolan!!!

Nu sova..
(insåg att 5 min/dygn inte riktigt är min grej. Jag blir grinig om jag blir väckt efter mindre än 7 timmar...)

Kramar från mig..

4 kommentarer:

  1. Jättesnygga saker gumman. Kul, kul. Skall till stan i morgon och hova in ett par skor innan de tar slut :P

    SvaraRadera
  2. Tack vännen!! :-)
    Köpa skor.. Det blir nästa projekt för mig.. Men väntar nog till snön är borta och köper vårskor.. :-)
    Du får lägga upp bilder på skorna sen..

    (Sorgligt att man bara har koll på varann via sina bloggar, men tur att bloggarna finns iaf..)

    SvaraRadera
  3. Flummigt att halsbandet var det dyraste. Fina grejer! Skulle oxå behöva shoppa lite, men det får bli en annan gång i en annan värld där man inte behöver pengar..

    Lycka till med pluggandet!

    Puss och kram

    SvaraRadera
  4. Tack Elin...
    Ja, pluggandet ja..
    Jag är en sån där som blundar mer och mer ju mer det läggs på hög.En egenskap jag behöver träna bort..

    Var för att halsbandet var det enda som inte var på rea.. Det andra var halva reapriset på..
    Puss puss

    SvaraRadera