söndag 21 februari 2010

bild på nya frisyen:


Ja, såhär blev det till slut!
Måste göra lite reklam för Jane Helens MOOD nr 102 "Pärlblond". Räddaren i nöden för alla blondiner, äkta eller fejk..
Tar bort alla orangegula skiftningar och ger en naturlig blond färg med pärlemorskimmer. Fantastisk!!

Idag är det många som fyller år.
Min Fina Tina firar sitt första 30+.
GRATTIS GUMS!!!
Min mormor skulle ha fyllt 96 i år om hon levt. Sänder en tanke till henne!! :-)
Och så älsklingens syster, 27 år idag.
Hem till henne och fira ska vi alldeles snart, så fort älsklingen kommer ut ur duschen.
Och idag har jag förklädda mjukiskläder på mig:
Byxorna är faktiskt från Maxi. 199:- Underbart sköna, bara stretch men ändå helt ok om man inte tittar för nära eller känner på dem :-)
Även kavajen är av sweatshirt-tyg, med luva. Den är underbart skön.
Och den nya blusen sitter löst över stackars magen..
Svullen och öm är man en gång i månaden..

Den här fina blomman ska svägerska bl.a. få:

Kramar från mig!!

2 kommentarer:

  1. kraaam till dig min underbar vän. Guuud va snygg du är i håret=)
    Måste göra mina mörka slinger snart. Hjälpa mig=)???+

    SvaraRadera
  2. Tack :-)
    Klart jag hjälper dig..
    Tjekväll? Esa föreslog en myskväll med oss tre mongon hemma hos dig, låter det lockande?
    puss

    SvaraRadera