tisdag 2 februari 2010

låååånga dagar

Idag:
7.30 - 15.00  jobba
stressa hem i snön
15.30 - 16.00  möte med min coach
springa till skolan
16.15 - 17.35  psykologi
hem via apoteket

Imorgon:
7.30 - 14.45  jobba
stressa till skolan
15.00 - 16.10  religionspsykologi
hoppas att svenskaboken kommit från adlibris så jag kan hämta den och hinna läsa kapitlet om antiken som vi skulle läst tills nu
17.05 - 19.15  litteraturhistoria
förhoppningsvis hinna hem innan barnen somnat

Puh..
Tur man bor i en liten stad så det är gångavstånd till allt.
Gud vad jag saknar min cykel..

Har precis värmt lite quinoa och kokat två ägg alldeles för länge, men lyckades trycka i mig det iaf tillsammans med lite sallad. Borde vara svintrött, men är nog inne i andra andningen, för jag tänker faktiskt ta på mig träningskläderna och kämpa mig bort till gymet för att se om det finns några platser på Afro Powerdance.

Sedan ska jag sova gott inatt.. :-)

Kramar från mig..

3 kommentarer:

  1. Duktig du är som tränar fastän du har så långa dagar!

    Jag börjar komma in i det lite nu, i alla fall grejen med att komma upp på morgonen och släpa omkring på en stor gymväska hela dagarna. Själva träningen kanske är lite jobbigare, har simmat nu ett par dagar iom att jag varit lite förkyld, men imorn är det nog dags att hoppa upp på löpbandet igen.

    Puss puss!

    SvaraRadera
  2. Bra!!
    Du är duktig syster!! :-)
    Gymväskan kan du kanske ställa ifrån dig på jobbet så slipper du gå och bära på den hela dagarna? ;-)

    pussssss

    SvaraRadera
  3. Haha, bra idé, kanske skulle göra det. Har undrat nu ett tag varför alla kollar så konstigt på mig, men det kanske faktiskt är för att jag hela tiden går omkring och bär på en stor väska.. =)

    Puss!

    SvaraRadera