onsdag 24 februari 2010

världens bästaste bästaste son!!!

Idag när jag skulle läsa saga för sonen så såg jag att han hade skrivit på sin vägg. För er som sett hans rum så förstår ni att det inte var något som jag blev arg för.
Barnen och kompisen Bejsan har målat väggarna själva..
(ja, det är vårt lilla troll som springer där med tallriken med röd färg. Svårt att tänka sig att hon varit så liten  och hårlös)
 Iaf så hade lillprinsen gjort ett hjärta på väggen och skrivit sitt och mitt namn där.
Och så visade han att en bit bort hade han ritat mig.

Han är alltså den underbaraste lille killen som finns..
Mammas finaste, finaste goaste älsklingsson!!!!!

4 kommentarer:

  1. Men uuuunderbara pojk. Nä, då går det inte att bli arg i vilkent fall:p

    SvaraRadera
  2. Åh gullunge :)! Och där geggar dom runt dom små liven :). Man blir alldeles varm om hjärtat...

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är han så underbar!!!
    Mammahjärtat svämmar över..

    SvaraRadera
  4. Och tänk vad små de var.. Det är snart två år sedan.. Blöjbarn bägge tjejerna..

    SvaraRadera