tisdag 9 februari 2010

suck

Bra början på den här dagen.. :-(
När jag kom till skolan har de lagt om schemat, och bytt plats på Rättskunskapen. Så det var bara att gå hem igen..
Och nu kommer jag att ha lektioner konstant 8.30 - 19.10 på onsdagar istället. Underbart!!!

Och för det hade jag slitit mig ur älsklingens varma, mysiga famn.. Han skulle iofs till jobbet, men hade kunnat ligga en liiiten stund till..

Kläder har jag på mig idag oxå:
Svart skjortklänning från Paris.
Surprise, surprise: med en liten puffärm.. :-)
Sjalen är en present från mamma.
Och så blev det brillmupp idag. Man får ju se lite smart ut när man går i skolan.. ;-)

Nu ska jag ägna resten av dagen till min uppsats i Psykologi.
Första inlämningen är om en vecka och jag har inget ämne..
Alla tips är välkomna..
Det jag funderade på först är nog mer Psykiatri..

Sen hoppas jag på att få lite mys med min älskling när han kommer hem från kickboxingen ikväll.
Kramar från mig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar