lördag 20 februari 2010

kallt på jobbet och ny frisyr :-)

Här är snygga jag på jobbet..
Ser verkligen ut som en riktig "dagisfröken", haha..:-)

Svinkallt var det att jobba igår. Var inte i köket utan med barnen..
Blåste och snöade och jag frös om fötterna..
Men titta vilken fin snöängel jag gjorde:
Och den här lilla pulka-kullen får barnen åka i..
Men de är nöjda ändå. De bygger hopp och de drar varann upp för "backen" för att "träna sina muskler"..
Och ofta går vi tvärs över gatan för att åka i en riktig backe..

Jag har äntligen klippt mig!!!!
Igår när jag kom hem från jobbet..
Har ju velat ett tag om jag ska klippa mig eller om jag ska sätta i nya extensions.Men nu blev det en frisyr.
(Älsklingen är inte så förtjust i fejkhåret,
så ibland får man väl vara till lags..)
Tog en snabb första bild, man ser egentligen inte hur det ser ut och det är inte fixat alls, men jag lägger upp den iaf.
Så fort han började skära med rakbladet i håret så kändes det helt rätt. Och sen när det var klart så kände jag att jag blev jag :-)
Ikväll ska jag hem till Jennie och titta på schlager och så ska hon göra lite slingor på mig.
Sen lägger jag upp ett kort på mitt nya jag :-)

Kramar från mig!!

2 kommentarer:

  1. Ser himla tjusigt ut hörrö! =)

    Du får ta kort när du gjort slingor oxå o lägga upp.

    Puss och kram!

    SvaraRadera
  2. Jajamensan, det ska jag göra..
    Ska fixa till frisyren oxå så det syns hur sjukt duktig vår frisör är..
    jag fick betala barnpriset.. :-)
    (Eller pensionärspriset, men jag väljer att tänka att det var barnpriset..)

    SvaraRadera