fredag 12 februari 2010

hello kitty hell :-)


Dotrami älskar Hello Kitty..
Liksom de flesta andra småtjejer.. Och nu finns ju Hello Kitty inte bara i de små puttinutt-butikerna i stan, som när jag i min ungdom hade min gulligullperiod.
Jag hade Keroppi (grodan), Sandris var Hello Kitty-tjejen.. (Allt med Kitty var ju RÖTT på den tiden..)

Men nu har ju Hello Kitty som sagt spridit sig..
(Undrar varför inte Keroppi har slagit igenom med samma kraft???)
Och som alltid när någonting blir populärt så ska det mjölkas till gränsen - eller över gränsen?


Hittade en underbar blogg:



(Bara den headern är ju fantastisk!! )

Han lägger in bilder med de underbaraste kommentarer.
Som den här:
"What do you get the Hello Kitty fanatic in your life for Valentine’s Day? Apparently, the evil feline knows exactly what her fanatical followers want — to devour her brains:"

En annan underbar bild var den här:
"Seriously, if my wife ever is able to convince me to go out in an outfit like this, just shoot me. Sometimes there is nothing more to say."
 

Och det bästa av allt.
För tjejkvällen:
Hello Kitty-öl!!
I en kartong formad som en handväska!!
Für den Frauenabend. Vet inte riktigt vad jag hade tänkt om jag kommit till en tjejkväll där detta stod framme..
Det ser misstänkt ut på nåt sätt..
Självklart från Tyskland - landet utan smak!! ;-)

Ja, man kan dra allting till sin spets..


3 kommentarer:

  1. buhu, varför är du inte på msn för så jag får diskutera min senaste exploderade bomb!?

    SvaraRadera
  2. Är lite dålig på att vara på msn, men skicka ett sms så loggar jag in med en gång om jag är i närheten av en dator.. :-)

    Ska försöka få tag på dig nu, det kanske inte är för sent

    kramis..

    SvaraRadera
  3. Why can´t Hello Kitty just die die die!!!!

    SvaraRadera