onsdag 24 februari 2010

ÄNTLIGEN!!!!!

Har försökt att vara aktiv bloggerska hela dagen, men inte kommit in på "nytt inlägg"..
Äntligen funkar det!
För jag har ju nåt stort att berätta:

VI SKA FLYTTA!!
PÅ LÖRDAG!!

Ja, det är sant! Om tre dagar..
Så det blir ett par hektiska dagar nu..

Ni vet lägenheten som vi vill ha, etagelägenheten med utsikten..
Det är den vi ska flytta till..
Vi har inte hittat nån tredje part att byta med, men idag frågade killen mig om vi fortfarande kan tänka oss att flytta i månadsskiftet, för isf tar han vår lägenhet och så kör vi!

Vi har inte ens hunnit prata med hyresvärden ännu, men vi bytte ju till oss den här lägenheten för snart 2 år sedan. Och så har älskling kollat upp vad lagen säger, och det måste föreligga särskilda skäl för att ett byte inte ska gå igenom.

Barnen har redan börjat packa.
Imorn ska vi köpa flyttkartonger och sopsäckar och bara slänga ner allt..
Det ska bli så himla underbart!
Och så fort vi flyttat in så ska jag ta massa bilder och lägga upp..
..när vi nu får internet i den nya lägenheten..



6 kommentarer:

  1. We`ve got McDonalds!! McDooooonaaaaalds.. Hamburger!!

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis till kommande flytten !! Redan på lördag. Oj, det blir väl jobbigt, men samtidigt så vill ni ju inget hellre så, så ni är väl euforiska av att bara veta att ni FÅR flytta !?
    Jag stortrivs redan i vårt nya hem ! :) Känns nästan som att bo i hus..
    Kram på dej gosegumma ! :)

    SvaraRadera
  3. Congrats :)! Vi ses på lördag i kaoset :)!

    SvaraRadera
  4. Har nog in te riktigt fattat ännu.. Går runt här hemma med kartingerna i handen och undrar vad jag ska packa ner.. Känner mig lätt förvirrad..
    Men snart kommer mannen hem, då får vi organisera oss, sätta barnen framför en film och tömma ett rum i taget.. :-)

    SvaraRadera