söndag 7 februari 2010

svärmor fyller år

Kom precis hem från middag hos svärmor.
Har fortfarande sviter efter Jennies och min kväll/natt där vi lyckades med konststycket att dricka upp en hel bag-in-box..
Allt annat som hände och sades den kvällen stannar mellan oss..
Men bakis som h*vete var jag igår. Har nog aldrig känt mig så totalt förgiftad..
Och som sagt är jag inte riktigt på topp idag heller..
Illamåendet ligger lixom på  lur någonstans i bakhuvudet.. Fy :-(

Men hos svärmor var det trevligt, som alltid.
Jättefin dukning, all mat upplagd så fint, och jättegott!! :-)
Borde ha tagit kort på det, ska tänka på det nästa gång..

Såhär var min kalas-outfit:




Toppen med de underbara armarna från bubbleroom som jag lagt in i ett inlägg nedan här.
Kort svart halterneckväst.
Svarta byxor från H&M som inte fastnade på bild.
Halsbandet är en present, örhängena likaså, en av de första presenter jag fick av barnens pappa.

Nu ska älsklingen och jag titta på film en stund i soffan innan det är dags att krypa till kojs för att orka påbörja nästa vecka..

Kramar från mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar