tisdag 26 januari 2010

på språng

26 januari 2010
Första skoldagen och har stans största munsår. Varför?
Läppen dubbelt så stor och stramar och sticker. :-(

Annars är jag redo..
Har precis sagt hejdå till älsklingen och barnen och nu ska jag få i mig lite frukost innan jag måste gå.

Såhär blev dagens klädsel:
Tunika från cubus
Rutig kort kavaj med liten puffärm från Ellos
Stickad sjal från H&M
Favoritjeansen från London
Örhängena är stora silverringar från H&M


Vi har även hunnit ringa till barnens pappa som fyller 30 år idag!
GRATTIS!!!
Nu slog klockan 8 utanför fönstret, så nu får jag svepa kaffet..

Kramar från mig :-)

2 kommentarer:

  1. januari 26th, 2010 at 23:23

    Hälsa grattis till Tommy från mig, upptäckte att han hade försvunnit från FB (eller så har han tagit bort mig, vilket som så har jag inte grattat).

    Hoppas det gick bra i skolan!

    Puss

    SvaraRadera
  2. Nej, han har tagit bort hela sin profil. Han tröttnade på facebook..

    Jo, det gick bra i skolan, intressant med rättskunskap och kul att göra något vettigt.. :-)

    Puss

    SvaraRadera