söndag 6 februari 2011

en bra dag

Det här har varit en ... bra dag!
Den började verkligen bra!!!

När jag haft tråkig tillräckligt länge - och Konsum hade öppnat - så gick jag ner och köpte riktig söndagsbrunch med nybakat bröd, juice och gott pålägg.. Jag var t.o.m så gullig att jag köpte en liten chokladkaka som det stod "I love you" på, som jag la på älsklingens tallrik.

Från början var planen att städa och storhandla idag, men det blev istället att somna i soffan och slötitta på alla veckans repriser av all möjligt..
Nu har jag precis ätit middag som älsklingen gjort, hemgjorda hamburgare - mums!!
Gott tips: tacosås på hamburgare är jättegott :-)

Nu ska jag lägga mig ner igen och om ett par timmar kommer Maria hit..
Vi träffas alldeles för sällan, trots att vi ändå bor nära varann..


Kram kram :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar