måndag 14 februari 2011

Vem har världens finaste man?

Jag!

I påsen fanns även kaffe och te - TP special. Teet luktar så otroligt gott, synd att det inte finns luktblogg :-)
Kaffet var riktigt finkaffe som jag ska bjuda på när det kommer fint folk.. :-p



Av mig fick älsklingen en bok som heter "En kärleksförklaring"
Man får själv fylla i, skriva, riva ut och klistra in m.m.
Jag fick boken i bröllopspresent av min kompis Sandra, och nu har jag knåpat och fixat ihop den.. Hittade jättefula kort från första kvällen vi träffades, och citerade några av de första sms:en jag fick.

Bjuder på två favoriter:

Förresten, du har världens finast barn och de har en sjukt fin mamma :-) (18/9-2007)
(vägen till en mammas hjärta..)

Du är verkligen kvinnan i mitt liv. Vet inte hur jag ska förklara. du är bara så bäst! (13/10-2007)



Tycker själv att det var en väldigt fin present. Tack Sandris!!
Nu har Lilla Trollet somnat (Lillskrutten är hos pappan) och vi ska kolla på film.

Massa kramar på Alla Hjärtans Dag till alla där ute som jag älskar - tror ni har rätt bra koll på vilka ni är!!



2 kommentarer: