lördag 26 februari 2011

familjelördag

Tack för era kommentarer :-) Ja, bloggvärdet har stigit en del faktiskt.. Hade varit kul om det faktiskt hade gått att få pengarna i cash.. Det kunde ju bli en Londonresa med tillhörande shopping :-)

Idag har vi varit på restaurang. Hela familjen travade bort till Malt & Humle där vi fick väääääääänta på maten! Det brukar vara värt det, men barnen fick verkligen kämpa. De hade med sig skrivböcker som de ritade i och så lekte vi 20 frågor.. 
De har jättegod mat där, men idag var det bara älsklingen som lyckades äta upp sin mat. Jag blev mätt av tre tuggor,trots att jag var svinhungrig när maten äntligen kom, men kämpade i mig nästan hälften iaf.. 

Nu ska vi bänka oss framför TV:n och titta på Melodifestivalen och äta lördagsgodis! 

Kram och kram från mig!! 

3 kommentarer:

  1. Hej hej, jag läser ju oxå så klart för att få vara en del i ditt liv, bl. a. för att dagarna bara vandrar på annars, utan att man hinner med. Hade du varit en okänd männska hade jag nog inte kollat av, men eftersom det är du min vän så stör det mig inte alls att det är spontana inlägg... hellre det än längre genomtänkta :)!

    SvaraRadera
  2. Eh... vet inte om det blev fel. Kollar av din blogg för att du är min vän och finner dem intressanta oavsett om de är långa eller korta, genomtänkta eller inte... Poängen är ju att du ska må bra av ditt bloggande? Inte känna press...? Jag älskar när du lagt upp ett nytt inlägg iaf :). Du är duktig på att skriva och besrkriva din vardag!

    Vad menas med bloggvärdet? Skulle du sälja din blogg för 4896kr? Fattar inget :).

    Puss puss.... och kram kram. :)

    SvaraRadera
  3. Haha, jag tror jag hänger med :-)
    Det var en sida som heter bloggvärde.se där man kunde räkna ut värdet på sin blogg. Har ingen aning om hur de värderar, det är antagligen bara en rolig grej. Det finns ett inlägg om det nånstans..
    Tror tyvärr inte att man kan få några pengar..

    SvaraRadera