fredag 15 juli 2011

kommentarer

Jag vill be alla som skriver kommentarer att skriva kommentarerna här i bloggen. På facebook försvinner ju allting så snabbt, och det är så roligt att ha kommentarerna kvar. 

Jag har nu fixat så att det ska vara så enkelt som möjligt att kommentera, utan jobbiga steg.

"kommentera som": välj namn/webadress
 "namn:" skriv valfritt namn (om jag känner dig är det roligt om jag fattar vem du är)
"webadress:" går hur bra som helst att lämna tomt, annars skriv in adressen till din blogg eller liknande.

Skriv din kommentar och klicka på skicka kommentar.

Om det fortsätter att vara krångligt att kommentera så säg till.. 
Nu är det helt öppet att kommentera, så risken finns att det kommer massa spam och skit. Men då får jag väl ta det om det händer.. 

Tack på förhand!! 

3 kommentarer:

  1. michael the one and only15 juli 2011 kl. 18:14

    Först !!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar att det star Namn/webbadrsss i fonstret. Jag vet, jag ar petig. Ar det du som skrivit det eller ar det google som gor fel?

    SvaraRadera
  3. Det är google, jag korrekturläser mitt innan jag klickar iväg..

    SvaraRadera