torsdag 25 augusti 2011

Hur kan man inte tycka att Johnny Depp är snygg?



Ja, jag höll på att googla på frisyrer, men så sökte jag på "långt hår" och så kom det upp en bild på Johnny Depp med långt hår, och då fastnade jag liksom på honom lite.. 


Det var den här bilden nedan som kom upp förresten: 


Johnny Depp är liksom t.o.m snygg som Captain Jack Sparrow med crazy eyes och mustasch (där mustasch är betydligt värre än att ha crazy eyes).. 


Han har t.o.m blivit snyggare med åren. Jag var helt förälskad i honom i 21 Jump Street, men måste erkänna att om jag jämför då med nu så är han definitivt snyggare nu.. 


Kan ju iofs bero på att jag blivit äldre också, men oftast tycker jag att man blir besviken när man hittar bilder på de killar man spanade på när man var yngre.
Ett exempel är Nate Richert (Harvey Kinkle i Sabrina tonårshäxan). 


Man vill gärna tänka att det inte är samma kille. Speciellt som han bara är ett år äldre än mig, till skillnad från Johnny Depp som är född 1963 och därmed snart fyller 50. 
Och tillbaka till Johnny Depp så tycker jag inte ens att han är ful som Edward Scissorhands: 


Skulle då vara som Hattmakaren i Alice i Underlandet som det är svårt att hitta någon sex appeal what so ever, men det är också den enda filmen.. 


Men å andra sidan så har han en rolig och karismatisk roll, vilket man ändå måste säga att han oftast har. Han väljer ju de roligaste rollerna, och det är inga snygg-roller, utan han visar snarare att han är en begåvad skådespelare.. Så, nu har jag nog dregglat klart över Johnny Depp. Börjar snart låta som mamma när hon börjar gå igång på Ernst Kirschsteiger.. Förlåt älskling.. 

Sista bilden: 

12 kommentarer:

  1. Du får spana in River Phoenix da.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tyckte att han var snygg då när det begav sig, men nu när jag sett filmer med honom igen så var han inte så snygg som jag mindes..
    Undrar hur han skulle sett ut idag..

    SvaraRadera
  3. Han var söt i Cry baby, men annars..nej tack ;) River Phoenix är/var snygg däremot..och det är även hans bror, Joaquin Phoenix *mumma*

    SvaraRadera
  4. River Phoenix var snygg å dog snygg och kunde varit Johnny Depps snyggare bror.

    SvaraRadera
  5. Joaquin och River kan väl inte ha varit helsyskon? Visserligen är Joaquin harmynt, men även utan det så är de ju inte lika alls..
    Första filmen jag såg Joaquin var Gladiator, och har lite svårt för honom sedan dess..

    Vet inte om jag tycker att Depp och River är så lika heller..

    SvaraRadera
  6. Men i Fear and loathing in Las Vegas är han riktigt ful.. tog mig en halvtimme nästan innan jag ens fattade att det var han =) Men skitrolig film.

    SvaraRadera
  7. Kan ju även påpeka att han inte är en sexbomb (jag är inte gay) i Kalle och Chokladfabriken heller, men du kanske inte hunnit spana dig igenom den.

    SvaraRadera
  8. Jodå, det har jag, och jag håller med. Men han var inte tillräckligt iögonenfallande för att hamna med i inlägget..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kommer hända med Johnny Depp? Jag läste att han mår skit för 9 veckor sen

      Radera
    2. Visst men Johnny Depp har haft rent helvete som barndom om ni visste det man tycker att man kan va lite mjuk mot Johnny Depp tycker jag! Vad tycker ni?

      Radera
  9. Jag har alltid tyckt att Johnny Depp är snygg och gör många bra filmer!

    SvaraRadera
  10. Hej Johnny Depp :)! Hur mår du efter skilsmässan från Vanessa?! Jag trodde tyvärr inte mina ögon att det blev så! Hur mår du annars och när kommer din nya film ut? Jag tycker du är toppen bra skådis och jag har jättestor förtende för dej :)! Vill du hälsa på mej i Svargie i Hultsfred? Jag skulle tycka va trevligt att ha dej som en vän!

    SvaraRadera