torsdag 25 augusti 2011

Jag har dragit mig tillbaka till sovrummet..

Lillskrutten hade med sig en kompis hem från skolan idag, och det har varit vilda lekar här hemma. De har rivit ut ungefär allt som går att leka med, Lilla Trollet har fått vara jungfru i nöd och bindas fast vid en stol, och sedan har de utfodrats. Efter maten var jag den jobbiga mamman som sa att de inte fick titta på film innan de hade städat, men det funkade och nu sitter de och tittar på en film. Jag har redan sett filmen, så jag föredrar att sitta här.

Nu ska jag googla lite på frisyrer. Jag är så trött på mitt hår som bara hänger där och är sådär solblekt och sommarslitet. Eftersom det inte är någon idé att försöka färga det så ska jag se om jag kanske kan få klippt till någon frisyr av det istället.

Hittar jag nåt så lägger jag upp det här, så kanske jag kan få lite respons och tips..

1 kommentar:

  1. Johnny Depp! Du är toppen i filmerna som du har gjort! Du är fin fin men du är så jävla cool i filmerna!

    SvaraRadera