söndag 14 augusti 2011

puh, vilken pärs..

Lyckades radera ALLA foton och filmer från 2008 och framåt permanent från hårddisken. Allt bara försvann.. alla födelsedagar, alla julaftonar, nästan hela barnens liv..
Fick sån ångest när jag insåg vad jag gjort att jag började hyperventilera.

Min underbara man satte sig vid datorn och lyckades på något mirakulöst och fantastiskt sätt att trolla tillbaka de försvunna filerna. Han är min hjälte på så många sätt :-)
Nu sitter jag här och sparar ner allting på skivor, aldrig mer vill jag vara med om det..

Dessutom fick jag tummen ur och ska se till att alla bilder framkallas till album och att det blir riktiga filmer av alla småsnuttar..

puh..


8 kommentarer:

  1. hurra för marcus!
    köp en extern hårddisk och säkerhetskopiera allt till istället, mycket smidigare än cd-skivor. :) dessutom kan man lätt ta den med sej till andra om man skulle vilja!

    SvaraRadera
  2. Å gud! Ångest! Nej tacka vet jag gamla hederliga pappersfoton!

    SvaraRadera
  3. jag säger ju att marcus regerar !
    /michael

    SvaraRadera
  4. undras om jag borde dra en lite syrlig kommentar om kvinnor och datorer... hmm ... nä ... nä jag struntar i det.. japp jag struntar i det
    /michael

    SvaraRadera
  5. Lisa: det var det jag hade gjort. La över allt till extern hårddisk, men borde kanske sett till att ha dem på ett ställe till.

    Campa: ja, det kommer att bli papperskopior på allt nu utöver skivorna. Det är dessutom mycket roligare att titta i album..

    Micke: när det gäller mig och datorer så kan jag nog skriva under på alla syrliga kommentarer, men annat tekniskt brukar funka bättre..

    SvaraRadera
  6. som den sanna datanörd jag är så borde mitt svar vara: LoL ? ;-) Puss på dig

    SvaraRadera
  7. Fy fan vilken mardröm..å vilken karl du har!! :-)
    Kram

    SvaraRadera