torsdag 1 mars 2012

japp, det behövs verkligen en förändring..

Har tittat på gamla kort för att se hur lång tid det tog mig att bli av med gravidkilona 
de förra gångerna.. Och inser att jag helt enkelt gör nåt jävligt fel den här gången. 

Här är två bilder tagna i juli 2005, Skruttis är 6 månader:



Den här bilden är tagen på samma strand där vi tog våra bröllopsfoton :-)



Den här bilden är från Skruttans dop, i juni 2007, hon var då 3 månader:



Och här är i juli 2007, Skruttan är ganska exakt lika gammal som Skrott är idag:


Jag har gått upp ganska exakt lika mycket med alla tre.. 

Tja, det är bara lite nåt jag sitter och pysslar med när jag borde gå och lägga mig.. 


(PS: Det är inte pappan som är med på bilden som nu är gift med mamman)


4 kommentarer:

  1. Ni som är med på det sista fotot, om ni läser detta: vem tog det fotot? Alla som var med är väl med på bilden, har vi bett nån annan att ta kortet eller var det nån mer med som jag har glömt?

    SvaraRadera
  2. Ha va snygga vi är, men herregud va Simon har blivit stor sen dess

    SvaraRadera
  3. Jag tror helt enkelt du blivit äldre gumman, inte lika lätt gå ner nu:(

    SvaraRadera