torsdag 13 februari 2014

Nedräkning... 12 dagar kvar...

Jag är inte så kort som det ser ut på den vänstra bilden,
 det är min man som har tagit bilden som är väldigt lång och
därför tar bilder uppifrån så att jag blir i dvärgperspektiv... 
Den här bilden la jag ut på instagram igår. 
Väntan som från början kändes som en evighet - från träningsförbudet till beslut om ablation till remiss till faktisk operation till testet för att se om den lyckats - börjar äntligen lida mot sitt slut. Det är 12 dagar kvar tills jag ska åka till Skövde igen och göra arbetsprov och ultraljud. 12 dagar kvar tills jag får börja träna igen. 

Den här bilden är på någon som ni aldrig mer kommer att få se. Den här rultiga tjejen kommer att vara ett minne blott. Nästa års baddräktsbilder kommer att se helt annorlunda ut! Jag fick en liten setback för 10 månader sedan, med en del av gravidkilona efter Indra fortfarande kvar, nu är det dags för resten att försvinna!

Jag har laddat med nya träningsbyxor och nya skor. Jag har ett styrketräningsschema som bara väntar på att bli ifyllt, här ska byggas upp muskler och styrka. Jag har bestämt tillsammans med de stora barnen att vi ska börja springa tillsammans så att vi i framtiden ska kunna springa ihop uppe i Fontin. Jag har fått mamma att lova att hon och pappa ska följa med mig till gymmet en dag så att jag får introducera dem för glädjen i att träna. Jag längtar efter att träna på morgnarna innan skolan tillsammans med Annelie som förr. Hela dagen känns lite bättre om man börjat den med ett spinningpass.

Så om alla håller sina tummar så håååååårt det bara går, för att allt verkligen är ok nu den 25 februari... 
Sen kör vi! Beach 2014 - och resten av livet - bring it on!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar