söndag 6 april 2014

En fördel med att vara själv med barnen är att vi får en annan kontakt. Vi blir mer ett team. Märker nu att det annars är lite mer uppdelat i vuxna och barn. Jag ska verkligen försöka behålla den här känslan av att vi är ett team även när Marcus kommer hem. Det har varit nyttigt att vara ensam med barnen. Även om jag har fått jättemycket hjälp, både av mina föräldrar och av kompisar, och det dessutom är under en begränsad tid, så jag ska inte ens låtsas att jag vet hur det är att vara ensamstående mamma på riktigt. 

Under helgen har träningen blivit lidande eftersom jag inte tror att Tias och Tilda skulle orka passa Indra själva (och det är inte dem jag inte litar på ;-) ), men hoppas att få till de lite bättre under veckan som kommer. Tar med bollen, hantlarna och Olga-boken till mamma och pappa. 

Imorgon är det praktik igen - sista gången hos dietisten på kirurgavdelningen på Kungälvs sjukhus. 
Godnatt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar