söndag 6 april 2014

Vill att tiden ska gå fort...

Just nu saknar jag den här människan otroligt mycket. Den första veckan gick bra, men idag har det verkligen känts tomt hemma.

Nu vill jag att nästa vecka ska gå fort! Då är det bara Indra och jag hemma också, så då blir det ännu tommare. Jag tänkte att vi skulle bo hos mamma och pappa lite. De bor så nära skolan, och jag har så lite föreläsningar den här veckan, så jag tänkte att Indra kunde vara hos dem de små stunderna när jag måste vara där.

Och ska försöka boka in massa dejter med folk hela veckan, på lördag har jag bokat in en myskväll med Tina, sedan är det söndag och på måndag kommer Marcus hem! Så alla som vill dejta mig och Indra denna veckan,
 hör av er bara så bokar vi in nåt :-)

1 kommentar:

  1. Men tänk så fort veckan går för Marcus och Sofia då! Vi ser fram emot att få rå om er, ringer i morgon och bokar tider! Puss o kram

    SvaraRadera