onsdag 9 april 2014

Och det där LQTS-testet...

Jag har verkligen lyckats släppa det där med LQTS-testet. Jag har knappt tänkt på det alls. Men igår när jag var hemma hos mamma och pappa pratade mamma i telefon med en kompis. Kompisen frågade hur det var med mig, och mamma berättade att jag varit på alla kontroller och att nu känns det bra och det känns som att det äntligen är över. Och då kom jag plötsligt på att imorgon är det exakt två månader sedan jag tog det där LQTS-testet. Det skulle ta ca två månader att få resultaten.
Nu fattar jag ju att de inte kommer ringa exakt på dagen, men det måste ju ändå bli någon gång nu snart. Det kan verkligen vara det allra sista steget i hela utredningen, men det kan också vara bara början.
Med utredningar av hela familjen, medicinering av alla inblandade, ev en ICD inopererad i mig....Nu ska jag inte gå några händelser i förväg, så därför gör jag inte det. Jag försöker som sagt att inte tänka på det alls. Jag bara kom att tänka på det..

1 kommentar: