fredag 2 september 2011

vardagsmorgon


Sitter här och tittar på Nyhetsmorgon, dricker kaffe och bloggar. Tänk att det finns folk som får pengar för att göra detta.. Ja, tack!!

Boandet har verkligen tagit fart på allvar nu. Imorse när jag gick upp så hängde jag ut våra sängkläder på vädring på balkongen innan jag ska bädda, jag vet inte om det nånsin hänt innan.

Idag hoppas jag på att få besök av Campalainen, men innan dess ska jag hinna lägga in lite bebiskläder i den nyrensade garderoben i barnrummet och sätta igång en tvättmaskin. Tänk om mitt nya jag kunde stanna kvar även efter graviditeten, vad fint vi alltid hade haft det hemma då :-)


Kände mig inte riktigt fit för att ta en dagens outfit-bild när jag sitter här i mina mjukiskläder, men kan bjuda på en dagens mage :-)
Önskar att det syntes på bilden hur den rör sig och buktar åt olika håll hela tiden också.. Älsklingen sa igår att vi borde filma magen.. :-)

Vår lilla Mini ligger nu med huvudet neråt (puh!!!), ryggen längs med vänstersidan och alla armar och ben samlade på höger sida.

Skönt att det äntligen är fredag också..
Veckorna utan barnen får gärna gå snabbt :-)
Förkylningen har släppt och ikväll tänkte jag att jag skulle överraska min man med middag, fin dukning och levande ljus. Och ja, jag kan skriva det här utan att riskera att förstöra överraskningen, han läser ändå inte min  blogg :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar