fredag 23 september 2011

Hunklistan topp tre

Fortsätter min utmaning och listar här mina topp tre kandidater:

3: ADRIAN GRENIER
Nu är han väl mest känd i Entourage, men jag hittade honom under
perioden då High School-filmer var som allra populärast.
Han spelade tillsammans med Melissa Joan Hart (Sabrina tonårshäxan)
i Drive Me Crazy från 1999.
De flesta brukar säga att ögonen är det de först lägger märke till hos folk. För mig har det alltid varit munnen. Och jag älskar Adrians mun!!!

2: JOSH HARTNETT 
Ja, vad ska man säga om Josh Hartnett annat än  ja tack! Och det är väl knappast nån som inte vet vem han är? 
Kan berätta att jag såg hela Pearl Harbor utan att fastna, inte ens scenen  där de ligger under någon slags vitt tyg och hon drar i hans halsband..  Sen såg jag "40 days och 40 nights"...

1: MATT CZUCHRY
(ja, det är rättstavat, uttala det nu om ni kan..)

Spelade Logan Huntzberger i  Gilmore Girls och är nu aktuell i The Good Wife på TV 4. Det är nåt med hans minspel och hans sätt att prata som gör mig knäsvag bara.. Kanske man borde skrivit mest om nr 1, men jag nöjer mig så.. 



... eller inte.. för jag har en hedersplats på min hunklista också.. Tadaaa.. surprise!!!! 


HEDERSHUNK: 


Den finast av dem alla!!! 
Min man!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar