söndag 18 september 2011

Utmanad!!

Har fått en utmaning av Gillekakan. Jag ska lista tio hunkar.
Räknar med inläggen om Johnny Depp och Jared Leto (Catalano), så då blir det 8 kvar.

För att göra det lite mer spännande så börjar vi med nr 8:



8: GUSTAF SKARSGÅRD
Han är lite mer otippad än hans uppenbart snygga brorsa, Alex,
men jag tycker att Gurras personlighet lyser igenom betydligt starkare.
Dessutom är han, enligt mig, en bättre skådis.
Han är dessutom fantastisk i underbara filmen "Patrik 1,5" där han spelar mot Torkel Pettersson (som nästan också borde varit med på listan.)


7: LINUS WAHLGREN
Charmig kille som vann mitt hjärta i filmen "Hundtricket", 
där han spelar Simon som längtar efter den stora kärleken. 
Jag är ingen fan av Wahlgrenarna i vanliga fall, men Linus är undantaget.. 
Hans bästa kompis är dessutom Josephine Bornebusch, som   gärna hade fått vara min bästis.   Kolla på det här klippet från hans svensexa..  (Eller originalet som gjorde att han kallades "rymdsmurfen" i skolan..)

6: ANTON KÖRBERG
Jag hade i stort sett kunnat skriva samma sak om Anton som om Linus. Jag är medveten som att de dessutom ser ungefär likadana ut.. Men Anton verkar vara en skön kille, och precis som Linus och Gustaf så tror jag att jag hade kunnat ha haft skitkul tillsammans med dem. 
Det känns som att jag snarare listar potentiella killkompisar här, snarare än hunkar, men.. Om ni som jag följde alla dessa svenska såpor måste kolla på Nya Lögner del 1 och del 2, där syns bla Anton tillsammans med alla gamla favoriter :-) 

5: BRIAN MCFADDEN
Ja, han ser också likadan ut, men sen kommer det att komma lite andra utseenden. När Brian var Bryan och var med i med i Westlife brukade  min sambo Jenny (och Andreas och Samir) och jag förfesta till deras video My Love och vråla "Brajjan brajjan" så fort han syntes i bild. 
Senare gjorde han  solokarriär med bla låten Real To Me, där vi såg en helt ny Brian  och kärleken blommade upp på nytt.. 

4: Nicky Byrne
Medan det fortfarande var Westlife som gällde så övergav jag Bryan till förmån för Nicky. Som fick två bilder, för kunde inte välja, 
Om det finns någon tvekan så klicka fram till 1:07 i den här intervjun... 


Jag tror att jag avslutar där och fortsätter med top tre i nästa inlägg, för annars kommer jag aldrig hinna publicera det här..  So stay tuned :-) 

2 kommentarer:

  1. Brajaaan! :) Ja, jag var tvungen att titta på videon, haha det kändes som igår. Blir lite kär igen.. :)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst blir man nostalgisk.. Det bästa var ju att Andreas oxå skrek "Brajjannn Brajjann" till slut :-)
    Och när vi alltid stod i fönstret och sjöng den låten innan vi skulle gå ut.. :-)
    Fast fattar inte riktigt längre varför vi tyckte att han var så snygg..

    SvaraRadera