torsdag 15 september 2011

Var det bara jag som såg Mitt Så Kallade Liv på 90-talet?

Var det bara jag och min granne som trånade och dånade över Jordan Catalano?

Har suttit och sträckkollat på hela första och enda säsongen (som slutade väldigt mycket mitt i handlingen) och låtsats att jag inte alls är 31 år gammal. Har hållt för öronen när Angela är alldeles för pinsam och fått härligt pirr i magen när Jordan Catalano för första gången tar Angela i handen.. ( Eller ok då, varje gång Jordan Catalano kommer i bild..)



Men jag kan inte vara den enda som följde denna underbara serie som gick nån gång i mitten av 90-talet, eftersom denna tröja finns att köpa i ett otal olika fäger: 
köp den här

4 kommentarer:

  1. gunej! jag älskade den! och jordan. ;) förstår fortfarande inte varför det aldrig blev nån fortsättning..

    SvaraRadera
  2. Jag var oxå "kär" i Jordan med de underbart vackra lysande blå ögonen. :0)Däremot tkr jag inte att han är nå fin å titta på nu längre.
    Jag är väldigt fäst vid serien Felicity, (trots mina 34 år..) Mkt pga läckerbitarna Ben o Noel. :0P Såg du den serien ?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nej, visst är det konstigt.. Förr var det ju oftare så att serier hade en början, en stegring och ett tydligt slut, men det var verkligen inget tydligt i det sista avsnittet. Snarare en klassisk säsongsavslutning.
    Om det inte var meningen att det skulle vara väldigt mycket att tolka själv, och jag har verkligen försökt..

    Jared Leto (Jordan) är ju med i reklam på TV nu, tror det är Hugo Boss reklam eller nåt. Nog är han fin, men ser lite liten ut. Han ser inte alls tanig ut i serien, även om han nog inte är så stor, men i reklamen har de honom i mitten och så massa längre killar som går bakom honom..

    SvaraRadera
  4. http://www.youtube.com/watch?v=IiRG7SjZeBw
    Här är reklamen

    SvaraRadera