torsdag 5 augusti 2010

inget fel på bloggen

Vissa har undrat varför det inte syns när de kommenterar längre.
Det är inget fel på bloggen, det är jag som har ändrat inställningarna. Märkte att det var lätt att missa kommentarer, speciellt på lite äldre inlägg, så nu måste jag godkänna kommentarerna innan de syns.
Ska försöka att vara lite snabbare på att kolla och godkänna..

Snart är Days Of Our Lives slut, och även mitt kaffe, och jag ska ut i spåret.
 Idag blir det hälften powerwalk hälften jogga.. :-)
I eftermiddag ska jag möta älsklingen i stan och äntligen köpa nya skor för presentkorten jag
 fick på min födelsedag i oktober.. :-p

Puss och kram


(haha, nu kom reklamen för zumba fitness.. " I lost 40 punds in just one week and this sixpack just developed over night. Zumba is so much fun!!!")

1 kommentar: