onsdag 25 augusti 2010

min stackars tå


Såhär ser min lilltå ut..
Sparkade i Lilla Trollets tripptrappstol och fick in den mellan tårna. De orden som kom ut ur min mun är ska inte upprepas..

Tån får inte plats i några andra skor än mina foppatofflor, så de får helt enkelt passa till allt i några dagar..


Idag har jag registerat mig på skolan också.
På måndag börjar allvaret..
Ska byta lite kurser och sånt - förhoppningsvis - men det ser inte ut som om mitt schema kommer bli lika bra som förra terminen. Då hade jag ju bara skola på onsdagar, och en lektion på eftermiddagen på tisdagar, vilket gjorde att jag kunde jobba nästan varje gång de behövde mig. Men märkte att de flesta jobbade vid sidan om, och att alla prioriterade att jobba framför att gå på lektion om det krockade, så lärarna är nog vana.. Det löser sig säkert..

Kollade igenom lite gamla inlägg och insåg att det var länge sedan jag la in en
bild på dagens outfit, så här kommer dagens jag:
Grå trikåklänning som jag hittade i en låda med gamla kläder.
Alla lappar är bortklippta, så vet inte alls vad den kommer ifrån.
Är faktiskt inte helt säker på om det är en klänning eller en kjol heller,
men den var snyggast som klänning. Tyckte jag..

Matchar den med rutig kortärmad kavaj från Ellos:

Sen älskar jag att proppa armarna fulla med massa armband.
Ju mer desto bättre.. Och gärna matchande örhängen.
Nu orkar jag inte ta fram kameran och ta kort på dem också, eftersom jag ska
iväg till förskolan och hämta mina små skrottar om 10 min.
De trivs så bra på sin nya förskola, det känns jättebra!

Kramar från mig!!

3 kommentarer:

  1. Vilken skitsnygg bild! Vackra du <3

    SvaraRadera
  2. Tack gums :-)
    Tycker själv att mina bröst ser väldigt långa ut, men kanske inte där du tittar.. ;-p

    SvaraRadera
  3. Alltid! Har ju inga egna att titta på höhöhöhö

    SvaraRadera