fredag 13 augusti 2010

varenda muskel är helt slutkörd

svettig som fan
...imorse när klockan ringde undrade jag återigen varför jag tycker att det är en bra idé att boka in ett spinningpass och ett corepass kl 7.30.
Men det är himla skönt sen..
Idag hade jag ju ingen tid att passa efteråt, så passade på att köra lite armar i hantelrummet oxå.. Orkade inte alls lika tunga hantlar som förr, så där är en till sak att jobba på..

Men bara på dessa två veckor har jag blivit mycket starkare i rygg och mage. Det första core-passet hade jag ju konstant mjölksyra i ryggen.

Ikväll blir det zumba fitness igen!!
Sedan kan jag ta ett glas vin till tacosen med gott samvete.. :-)

Om ett par timmar kommer barnen hem oxå! Har längtat så efter dem..
Och på måndag ska de vara fotomodeller för Icas julkatalog. De ska fotograferas i utklädningskläder, så håll koll efter dem om ni får katalogen i brevlådan..

Nu ska jag duscha!!

Svettiga kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar