söndag 12 juni 2011

Ännu ett ointressant inlägg om flytten..

På något sätt känns det mer som att vi gör en riktig storstädning än att vi flyttar. Vi plockar ur allt ur skåp och lådor, torkar ur ordentligt och sätter tillbaka grejerna på exakt samma plats, fast i en annan lägenhet..

Nu börjar vi faktiskt se ett slut på eländet. Om två nätter kommer vi inte att sova i den här lägenheten längre, men det kommer antagligen bara att kännas som att vi har målat om i sovrummet. Rätt skönt faktiskt :-)

Och rätt skönt för er som fotfarande orkar läsa min blogg att få läsa om nåt annat än flytten kan jag tänka mig. Det är väl egentligen bara intressant för mig..

Nu är vi iaf klara för idag och jag ska väl skicka in de där diskussionsuppgifterna i Etik och Livsfrågor som jag fick på betygssamtalet, eftersom jag gjorde nationella provet i Engelska B istället för att vara på sista lektionen. Känns lite onödigt faktiskt. Känns som att hon hade kunnat låtit bli att ge mig dem.. Hade jag legat mellan två betyg så att det var avgörande så hade jag förstått det, men jag hade redan fått mitt VG och uppgifterna var bara på G-nivå..

Ska bara fila naglarna först...

1 kommentar:

  1. Låter jätte bra är så glad att allt går så bra. Önska jag kunde hjälpa er. kramar till er allihopa underbara människor
    Madde

    SvaraRadera