tisdag 7 juni 2011

Ibland får man vara lite stolt över sig själv!

Första betygssamtalen avklarade. Fick ett solklart MVG i Människan Socialt och Kulturellt, ingen tvekan om det enligt läraren. Hade själv räknat med ett VG, så det var en positiv överraskning.
Sedan träffade jag min mattelärare och fick G i Matte B!!!!! Det är nästan ännu mer fantastiskt. Som jag kämpat och svettats och skrikit och förbannat den jävla matten!! Och jag klarade den!!!!
Så nu har jag alla ämnen jag behöver för högskolan och dessutom fick jag 1,4 på högskoleprovet!!
Framtiden är min!!!!
Idag tänker jag vara stolt över mig själv hela dagen!!!

4 kommentarer:

  1. jag tycker du ska vara stolt över dej själv varje dag! men kanske lite extra just idag. :)

    SvaraRadera
  2. Tänkte precis säga samma sak; du kan vara stolt över dig själv varje dag! Grymt bra!! Var det den sneda, påklistrade magen som gjorde det för det socialt och kulturella? ;) Nä, skoja bara. Säger det igen, grymt bra! Stolt över dig syster yster!!

    SvaraRadera
  3. Tack!!
    Jag tvivlade länge på att jag skulle klara matten. Marcus erkände att han också varit lite orolig, han har ju sett hur jag suttit här och svurit och inte fått ihop det..
    Det känns så jävla GÖTT!!!!

    SvaraRadera
  4. Grattis så jäkla kul:) Men det visste vi ju att det skulle gå skit bra. Kramar till dig. Madde

    SvaraRadera