söndag 5 juni 2011

välbehövlig paus


Idag sket vi i allt kaos hemma och åkte ut till Marstrand efter frukost. Först hälsade vi på älsklingens kompisar som bor där, och deras lille prins som blivit jättestor sedan vi såg honom sist. 
Sedan åkte vi till Nordön och barnen badade. 
Jag tog kort på mig själv i min nya fina maxiklänning från Bon Prix. 


Såhär ser hela klänningen ut: 


Den finns även i turkos. Jag skulle kunna tänka mig att ha en i varje färg. Maxiklänningar har verkligen blivit min nya favorit.. Kan inte låta bli att associera till Ica Maxi, men jag är kanske lite skadad också :-) 

Nu står bägge barnen i duschen och jag ska snart se på Brothers & Sisters. Jag har ingenting som borde göras, det känns overkligt och helt underbart.. Om en timme kommer jag bli rastlös :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar