fredag 3 juni 2011

Puh, vilken dag...

Har precis kommit hem från landet.. Där jag för övrigt lyckades glömma kvar min mobil, så känner mig lite handikappad.. 
Hela dagen har vi målat och burit och grejat. Det är kaos i bägge lägenheterna, och trots att jag bär och bär så känns det inte som att det minskar nånstans.. 

Till slut bara vi släppte allt och åkte ut till landet. Barnen fick lite frisk luft, fick springa i vattenspridaren och grilla korv. Härligt :-) 

Nu är vi hemma och jag ska skriva en uppsats om ätstörningar på engelska. Sista skriftliga inlämningen innan sommaren.. Ett stressmoment mindre, skönt! 

2 kommentarer:

  1. Bra att ni tog det där avbrottet tror jag:)
    Lycka till med uppsatsen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack... Det tar emot, men det måste ju göras.. Av någon anledning är det roligare att springa med kassar...

    SvaraRadera