fredag 10 juni 2011

och klockan är inte ens tio...

Igår när vi kom hem skulle vi bara lägga oss "en stund" vid kl 18. Sedan gick vi inte upp ur sängen förrän kl 7 imorse..
Men då kände jag mig iofs rätt utvilad och när Älsklingen gick till jobbet så gick jag till gymmet.. Så nu har jag både hunnit träna, hämta ut mina nya byxor (de ser lite konstiga ut, får se hur de ser ut på), ätit frukost och suttit alldeles för länge vid datorn.
Nu ska jag duscha, gå till arbetsförmedlingen eftersom det är min första arbetslösa dag, luncha med Susanne och sedan titta på studenterna som går ut idag.
Här i småstaden är det ett jättejippo när alla studenter kör runt och tutar och festar. I Göteborg är det ju inte alls samma sak eftersom alla gymnasieskolorna tar studenten olika dagar..

Nä, nu stänger jag av datorn och hoppar in i duschen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar