torsdag 9 juni 2011

finn tre fel...

Min bror fick ju en son i förrgår.. Självklart haglar grattisönskningarna in på facebook.. 
Om och om igen förvånas jag över att man lyckas stava fel på någons namn när man är inne i personens logg, där namnet står stort och tydligt högst upp på sidan... 
(Det blev lite konstigt och suddigt, men hoppas ni ser) 


Ett exempel till, på mammas status.. (Här är det kanske lite ok att stava fel just på min brors namn): 

Nu ska jag rusa iväg och ha min muntliga redovisning.. 

5 kommentarer:

  1. Haha, tänkte också på det!

    SvaraRadera
  2. Han skriver ju Carl med C. Skall det inte vara Calle då?

    SvaraRadera
  3. Hittade ett Ludv(w)ig fel dock=)

    SvaraRadera
  4. Tina du har helt rätt, där hittade du felen :-)

    SvaraRadera
  5. Du ser, ibland kan jag överraska=)

    SvaraRadera