torsdag 23 juni 2011

Fyra timmar senare:


Eftersom inte en enda hårfärg biter på mitt hår nu (j*la hormoner) så bestämde jag mig för att färga av håret och sedan helt enkelt skita i att färga det tills i november när bebisen är ute.
Frisören gjorde två avfärgningar, sedan la hon i en toning för att få bort det oranga. Pang så blev håret precis lika brunt som det var när jag klev in genom dörren.
Så det blev en avfärgning till och här har ni resultatet.

Hur länge tror ni att jag kommer att hålla mig innan jag får för mig att jag kan få det liiite bättre?


(Kan erkänna att redan medan hon blåste håret så satt jag och funderade på om inte Moods pärlblond skulle göra susen.. )

7 kommentarer:

  1. Du är ju för rolig! Jag tycker det ser fint ut ju! Du är allt fin med ditt blonda hår;)

    SvaraRadera
  2. Var försiktig med avfärgning också. Det är ju med blekning och det är väl inte bra för dig nu?=( Tycker inte du skall tänka så mycket på håret. Det är så fint så. =)

    Ses senare. Kram!

    SvaraRadera
  3. Massa citron i och sätta sig i solen har jag hört kan göra underverk ;) annars kan du alltid testa en hemmapermanent ;-p

    SvaraRadera
  4. Permanent låter roligt Anna, hjälper du mig? ;-p

    SvaraRadera
  5. Absolut, utan bruksanvisning kör vi väll ;)

    SvaraRadera
  6. Ja, och så kanske vi kan köra en timme längre än man borde? Tror det blir lockigare då..

    SvaraRadera
  7. Helt klart!

    SvaraRadera