tisdag 28 juni 2011

sommarlov är en fantastisk uppfinning

Idag knödde Annelie och jag in oss själva och våra barn i deras bil och åkte ut till havet.
Efter att ha fiskat krabbor ett tag hittade barnen blålera som de skapade små konstverk av. Av någon anledning lyckades mina barn se ut som att hela de var gjorda av lera medan Annelies barn klarade sig med några små fläckar :-)
Lillskrutten och jag badade på riktigt också, och det var faktiskt bara skönt i vattnet.

Jag tog även det obligatoriska fotot på mig själv för att bevisa att vi verkligen var vid havet, och jag tror sällan det har funnits ett vackrare foto på mig. Notera snygga hatten (Tina, känns den igen från ett visst fototillfälle???) och bästa hållningen :-)

Note to self: ta med överflöd av saker att äta så att man slipper åka hem för att provianten tar slut :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar