onsdag 26 maj 2010

nyförvärv

7 kommentarer:

  1. Snygga!! Vill oxå köpa nya skor (nu kommer väl mamma döda mig..). Kolla in de här: http://www.dorothyperkins.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=true&catalogId=20552&storeId=12552&categoryId=195499&parent_category_rn=51581&productId=1648758&langId=-1

    De ska jag nog köpa. =)

    Puss

    SvaraRadera
  2. schnögga :-)
    Man kan aldrig ha för många skor eller handväskor...

    SvaraRadera
  3. Speciellt inte handväskor. Nä, jag e int bitter..

    SvaraRadera
  4. stackare... var det en fin handväska?

    (och hade du mycket i den?)

    SvaraRadera
  5. BARA min sprillans telefon, plånbok, 3 oystercards, nycklar och värst av allt - mitt försvarets hudsalva. Redan dundertorra läppar, förmodligen mest av vetskapen att jag faktiskt inte har nåt att smörja med. Fast mest av allt är jag faktiskt ledsen för väskan, kommer aldrig kunna köpa en sån igen, ens om jag skulle hitta en likadan.. =/

    SvaraRadera
  6. För det var min Hugo Boss-väska, kanske jag skulle tillägga. Favoriten liksom!

    SvaraRadera