tisdag 11 maj 2010

nu blev det kvällen

Japp, nu är det klart!
Jag är kvar på kursen.
Har precis mailat iväg mina arbeten till läraren.

Nu är det TV-kväll. Imorgon har jag sovmorgon, börjar inte förrän kl 10. Planen är att vara duktigt och gå och träna, men det är svårare att motivera när man inte har bokat in ett pass som kostar 60kr om man väljer att sova istället.. :-)


Snart ska jag krypa ner mellan lakanen med min älskling och få somna i hans armar - bästa slutet på varje dag.




Hur sover ni andra oftast?
Jag blir lite förvirrad av att detta paret ligger på fel sida..
Men vi brukar oftast ligga som nr 1 (fast han bakom) eller som nr 2, och sen precis innan vi somnar ligger vi som nr 3. Kanske knäppt, men vi har alltid fötterna så, även när man vill ha lite space på resten av kroppen.. Känns skönt att känna den andres närvaro..

Puss och kram och godnatt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar