måndag 3 maj 2010

försommar i vår lilla stad

Nu har mormorn, morfarn och älskade systrami precis åkt hem.
De var här hela förmiddagen och vi var ute i sommarvädret. Mysigt! Nu har jag satt barnen framför Ronja Rövardotter och ska försöka mig på att läsa de här doktorsavhandlingarna på engelska. Det är jätteintressant, men rätt svårt språk... (ja, inte att det är engelska, men att det är skrivet på fackspråk..)

Fick tag på rektorn idag också. Imorgon kl 11 ska jag träffa honom och läraren och diskutera.
Ska ta med mig studieplanen där allting som finns med ska vara inlämnat v 19, samt häftet om skolan där det står att man blir utskriven från kursen om man varit frånvarande en månad i rad utan att ha haft giltigt skäl, och kontakt med läraren. Håll tummarna för att allt går bra..

Kramar!!

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna! Det kommer att gå bra, du har ju allt på din sida jue :)!

    SvaraRadera
  2. Björnfot igen3 maj 2010 kl. 23:39

    enpsyk blev "lösenordet" jag skulle skriva in för att få kommentera din blogg :). Menar dom mig eller dig?! ;D

    SvaraRadera