onsdag 19 maj 2010

in i bubblan..

Nu försvinner jag in i min
skola-jobb-bubbla!
Har tre skrivningar, en opponering, ett fördjupningsarbete, en hemtenta och en omarbetning av mitt arbete i psykologi de kommande tre veckorna, och utöver det ska jag jobba fyra dagar i veckan och hinna gå på lektioner.
Det är så mycket bättre när man läser en hel utbildning istället för lösa kurser, för då kan man koncentrera sig på en kurs i taget.
Nu är det slutspurten i fem kurser på samma gång..
Det är bara att bita ihop, andas lugnt och koncentrera sig på en sak i taget. Varenda dag är minutiöst planerad i kalendern, utom fredagkvällarna som jag låtit vara heliga..

Gissar att mina inlägg på sista tiden varit rätt ointressanta. Om inte annat har det märkts på frånvaron av kommentarer. Ska försöka vara lite roligare när huvudet har plats över att tänka normala tankar.. Lovar..

Puss och kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar