söndag 9 maj 2010

Nu har jag satt min sista punkt

Mitt fördjupningsarbete i psykologi B är äntligen klart!
Mitt skötebarn som jag har pysslat med hela våren.. :-)

Nu är sista punkten satt och arbetet är mailat till älsklingen för utskrift. Och det är inte ens kl 3 sista natten innan det ska lämnas in, det ska inte in förrän på eftermiddagen i övermorgon..

Nu ska jag ta med mig min älskling och krypa ner mellan lakanen för lite välbehövlig sömn innan jag ska på rättegång imorgon.

Kram och godnatt :-)

5 kommentarer:

  1. GRATTIS!!! Eller gôtt mos som vi säger overhere! ;)

    Va är de för rättegång hon ska på?

    SvaraRadera
  2. Trodde det var i Göteborg vi sa Gött Mos...

    Vilken rättegång som helst, bara man kan skriva ett MVG-arbete om den ;-)

    SvaraRadera
  3. Knappast troligt att ni säger SÅ i gbg! Gôtt mos säger en i värmland! ;)

    SvaraRadera
  4. Kan hända att man uttalar det lite olika.
    Här är det lixom "gött mooooos!"
    (kanske t.o.m "gött mooooos änna!")

    Undrar hur detta totalt ologiska uttryck ha uppkommit... ???

    SvaraRadera
  5. Ja de kan man ju fråga sig. Men vissa frågor ska nog förbli obesvarade! ;)

    SvaraRadera