fredag 14 maj 2010

ett inlägg proppat med superlativ

Tack alla tjejer för en underbar dag igår!!

Jag hejar på Pojkvännen P som tyckte att vår lilla stad var så mysig. Det hade varit SÅ roligt om de ville flytta hit! Vilken lyx att ha en vän som man kan kika över till på en snabb kaffe i mysiskläder, låna en kopp socker eller bara vara fula ihop :-)

Och kanonmysig grillkväll i fina huset.
Så roligt att vara samlade allihop, även om vi blivit så gamla så vi bara pratar krämpor ;-)

Jennica Bodinia - hoppas ni vaknar i tid imorn (dvs innan kl 20 ungefär) ;-) Vi fixar lite middag. Då ska jag visa dig hur man gör när man skriver kommentarer i bloggen och så ska du få läsa alla avhandlingarna..

Campalainen - lite nostalgi med Sunes Sommar tills solen gick upp. Kul att prata lite om dig också. :-)

Mia-Maria - nu har jag lämnat min kladdkakeform hos dig, så nu måste vi ses snart. Det är det enda jag kan baka, så är lite beroende av den :-)

Har precis pratat med världens finaste barn i telefon. Saknar dem så, tur att pappaveckan snart är slut.. :-) Nu sitter jag och tittar på underbara "Patrik 1,5" och sen ska älsklingen och jag ha fredagsmys och spela spel..
Imorgon får vi besök av Madde med familj.
Massa folk som har fått se vår sunkiga lägenhet denna helgen. :-)

Puss och kram och trevlig helg

4 kommentarer:

  1. SV: jag har självutlösare=) har inte alla det ;)? han kan inte ta bra bilder hohoho, sedan donar jag med Picasa hela tiden för att få collage osv.

    SvaraRadera
  2. Picasa? Är det där du får så snygga skuggor? Jag har försökt i photoshop, men inte fått till det alls lika bra..
    Du får lära mig hur du gör...

    Jag har inte självutlösare på vår nya kamera, men det är nog den som är konstig ;-)

    SvaraRadera
  3. Ladda ner Picasa 3 bara. Massa kul ju. Skuggor, färger, svartvitt och man kan bli brunare och snyggare med.

    Btw, tänkte du på att Karin de Flumrie är med i Patrik 1,5?

    Kram.

    SvaraRadera
  4. Nä, missat henne... vem spelar hon?

    SvaraRadera