onsdag 12 maj 2010

mina favorittjejer!!!

Åh vad jag längtar till imorgon!
Pratade nu med min Tintinkompis och hon och Pojkvännen P kommer imorgon och hälsar på oss!! Vad kul det ska bli!! Min älskade mongokompis!! <3

Och på kvällen ska jag träffa mitt gamla järngäng!! Tjejerna som var min familj under tonåren!
Vi ses alldeles för sällan nu, det är så synd!
Men imorgon ska vi ses och grilla i världens underbaraste hus. Jag är så kär i det huset, det är fantastiskt! Det finns hela tiden ett rum till, och ett till..
Precis som i de drömmar som både älsklingen och jag ofta drömmer, kom jag på nu. Inte konstigt att jag älskar det huset då..

Resten av långhelgen har vi inga planer alls.
Äsklingen har tagit ledigt klämdagen så kanske ska vi åka nånstans och bara komma bort, bara vi.. :-)

Nu ska jag lägga mig i soffan med fjärrkontrollen och lyssna på regnet utanför.Kanske man skulle tända ljus  och poppa lite popcorn...
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar