söndag 2 maj 2010

liten paus i uppsatsskrivandet

Sitter här vi köksbordet med papper och anteckningar och böcker utspridda över hela bordet i någon slags kaotisk ordning.
Jag är numera expert på ämnet, jag vet exakt vad jag själv tycker och jag har stenkoll på alla professorer och forskare. Ska bara få ner detta till ett arbete på ca 10 sidor..

Tar en liten paus och lägger in kort på mina nyförvärv som jag inhandlade i fredags.
Tröjan hittade jag faktiskt på marknaden, blev helt kär i den. 150:-
Jackan är från Vero Moda. Har kostat 599:- men köpte den för halva priset.
Eller egentligen var det älsklingen som köpte den till mig. Han länsade pokerkontot och gick på shoppingtur. Han köpte ett par skitsnygga Dieseljeans på JC och en röd-och-vitrandig farfarströja på MQ. (Vi har inte värlens största utbud av affärer här i Kungälv.) Ett snyggt skärp hittade han också, och så fick jag en jacka :-)
Tycker om att följa med när älsklingen ska handla. Gillar att välja ut snygga kläder till honom, och så tycker jag om att se på när han provar kläder. Han är så snygg i allting.. Brukar titta på när han klär på sig på morgnarna också de dagar jag inte ska iväg tidigt själv. Då ligger jag i sängen och tittar när han kommer från duschen med handduk och förvandlas till jobb-Marcus.
Snyggast är han när han har jeans och bar överkropp.. :-)

Innan jag fortsätter med min uppsats så ska jag bara lägga in en bild på en t-shirt som min kära mamma köpte till mig. Hon kunde inte låta bli, sa hon. Hm... ??
Fick t.o.m två stycken, en svart och en vit.
De är från barnavdelningen, stl 158, och tyvärr inte designade för någon med bröst, så därför är de lite korta. Men med ett linne under funkar det ju :-)
(Kommer kanske mest använda dem hemma dessutom..)

Nu ska jag in i psykologidimman igen..
Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar