tisdag 20 maj 2014

Jag vill tacka...

Jag vill tacka er som kommenterar inläggen.
Systrami och mamma, TACK!!!

Jag vet att jag tjatar om det här, men de kommentarer jag får på facebook försvinner, det går inte ens att hitta saker som man själv lagt upp på facebook längre, och det är så kul att spara kommentarer till inlägg.
Så snälla ni som skriver kommentarer, skriv det under inläggen.
Jag tror att jag har gjort det så enkelt det bara går att kommentera, jag lägger upp inläggen ett i taget med kommentarsrutan framme, men om det fortfarande är krångligt så säg till. Man behöver inte ha nåt googlekonto, man behöver inte registrera sig, man kan bara skriva som anonym och sedan skriva under med sitt namn - eller inte, men då blir det jobbigt för kontrollfreaket här...

Jag vill kunna se tillbaka och inte bara läsa inläggen utan även kommentarerna och reaktionerna på dem.

Tack på förhand!!!


2 kommentarer: