söndag 18 maj 2014

Modifast dag 21

Japp, tiden går fort när man har roligt. Tre veckor har redan gått. Halva tiden.
Nu var jag i London dag 12-15 och där varvade jag lite. Jag drack Modifast hemma och åt mat när vi åt ute och när vi var hembjudna till mammas kompis på middag. Och jag får erkänna att jag åt lite annat också.
Det är faktiskt väldigt mycket lättare att hålla karaktären och självdiciplinen när man BARA dricker Modifast.

Men jag hade tur att vi gick så sjuuuuuukt mycket! Vi gick alltså många många timmar varje dag, vi var i stort sett bara still när vi sov. Det var troligen min räddning. Jag hade som mål att inte gå upp i vikt under tiden i London, när jag vägde mig morgonen efter att vi kom hem så stod vågen på 1 hg mer än måndagen innan jag åkte. Man får väl säga att det är rätt ok :-)

Det var också rätt svårt att gå tillbaka till att bara äta Modifast, lika svårt som de första dagarna faktiskt. Men nu känns det som att jag har kommit in i det igen.
Idag var vi hemma hos mamma och pappa och firade min mamma lite i förskott eftersom hon fyller år 30 maj, men då ska hon och pappa åka bort. Och jag klarade av att sitta med vid maten och dricka min potatis- och purjolökssoppa. Och när de åt efterrätt nöjde jag mig med en stor kopp kaffe.
Så nu är jag back in the game :-)

Imorgon är det måndag och Anna och jag ska väga oss igen. Vi ska också ta nya mått på varann också eftersom halva tiden har gått, men det blir inte förrän på onsdag eftersom vi inte ses förrän då.

Så, håll tummarna imorgon bitti :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar