torsdag 11 mars 2010

pustar ut lite..

Hade avslutning och sammanfattning med min karriärcoach idag.
Läste hennes anteckningar från första coachingtillfället och var rörande överens om att det är overkligt hur mitt liv såg ut för tre månader sedan och hur mycket både det och jag har förändrats.
Jag vet att jag har sagt det innan, men att gå den här coachingen har verkligen varit det bästa jag gjort!! Det har gett mig så otroligt mycket!! Kan rekommendera det till alla som behöver en liten knuff i rätt riktning.. :-)

Nu har jag en liten stund att pusta ut och äta lite lunch innan jag ska vara på jobbet kl 13.
Tänkte först hinna vika tvätt, diska och ställa undan tomma kartonger, men sen bestämde jag mig för att jag bara ska sitta alldeles still och göra ingenting!!!!!

Imorgon fyller Lilla Trollet år!
3 år!
När blev hon så stor????
Allt hon önskar sig börjar med prinsess- .
Vi ska t.ex sjunga "ja må hon leva prinsessa" för henne imorn :-)
Och självklart ska hon få rosa prinsesstårta..

Nä, dags att packa ihop och komma iväg till jobbet nu då. Hoppas det finns kaffe färdigt i köket..
Och kanske lite gott kvar sen igår. :-)
Vi hade repetition av HLR med Rädda Korset igår tillsammans med den andra Waldorfförskolan och fick massa färsk frukt och mörk choklad till fika :-)
Så igår träffade jag barnens pappas flickvän, eftersom hon jobbar i köket på den andra förskolan..
Världen är inte stor :-)
Hon är iaf himla trevlig, det känns bra i mammahjärtat..

Kramar från mig!!

5 kommentarer:

  1. Grattis grattis till stora tjejen idag !! Redan 3 år. Fort går det..
    Förresten, har mitt kort kommit fram ? Hoppas det.
    Hoppas Tilda får en rolig dag !!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. På vilket sätt har du och ditt liv förändrats?
    Den enda ja kommer på är att ni flyttat till en ny lägenhet! =D

    SvaraRadera
  3. Tack Maria!
    Ja, kortet kom fram! Jättefint!! Jag blev så glad!! Tack så jättemycket!!!

    Martin: Det är JAG som förändrats. Mitt sätt att tänka, mina mål och det faktum att jag nu HAR ett mål som jag faktiskt är på väg mot..

    SvaraRadera
  4. Hur har hennes sätt å tänka ändrats då?

    SvaraRadera
  5. Äsch, det går inte att förklara såhär.. Men jag har fått struktur på mitt liv, fått saker gjorda och har ett specifikt mål som jag jobbar mot. Istället för att gräva ner mig i min hopplösa arbetslöshet och känna mig värdelös..

    SvaraRadera