tisdag 21 december 2010

antagningsbesked och nya naglar

Japp, antagen till alla kurser inför våren.

Matte B
Filosofi
Etik och Livsfrågor
Engelska B
Människan Socialt och Kulturellt

Nu har jag även inhandlat akrylvätska, akrylpulver och en ny pensel så nu ska det bli nya, fina naglar inför jul och nyår. Eller iaf inför nyår, man vet ju aldrig med posten.
Hoppas nu att jag klarar mig utan allergi trots att jag fått en allergisk reaktion en gång. Kan ju allt om sånt nu efter att ha läst både medicinsk grundkurs och naturkunskap b.
Kan dessutom tänka mig att fixa naglar på någon annan för materialkostnadspris, bara att säga till.. :-)

kramar från mig :-)

8 kommentarer:

  1. Vad kul att du kom in på de kurserna vännen=)

    Vill du göra mina naglar med till nyår:P??

    SvaraRadera
  2. Skulle väl kunna gå att fixa.. :-)
    Bara paketet kommer och vi får tid att träffas så.. Ska räkna ut vad det kostar oxå.. Materialet delat på antalet naglar typ.. :-)

    SvaraRadera
  3. Åh du kan få fixa mina naglar med nångång om du vill, fast du kanske inte gör på personer du inte känner?? Men jag bor ju i närheten iaf ;) Har alltid velat förlänga dom, men det har aldrig blivit av..

    SvaraRadera
  4. tänk om vi hamnar i samma klass skall nämligen också gå människan socialt och kulturellt och etik och livsfrågor.
    det hade varit grymt skoj! är det vårterminen ut som gäller för din del?
    jag är grymt lättad att det är lov så man får vila upp sig lite.Hade gärna gjort naglar längre fram.. :)

    SvaraRadera
  5. Johanna, det gör vi säkert.. Förra året när jag läste omvårdnadsämnen så läste jag med de som läste till undersköterskor.. Vad roligt!! Annelie ska också läsa samma som mig.

    SvaraRadera
  6. Malin, jag kommer inte in på din blogg.. Kanske bara är något tilfälligt, men hör av om du vill göra naglar.. Du har väl mig i din gästbok på FL?

    SvaraRadera
  7. Människan socialt och kulturellt är en riktigt rolig kurs:) Gött att du kom in :D

    kram

    SvaraRadera
  8. Ja, det lät kul. Har en underbar lärare i den kursen också som jag hade i medicinsk grund förra terminen. Hoppas att det är lite motvikt till de existenciella kurserna.. puh, kommer ju få en livskris, jag som fick ångest av att läsa om big bang och evolutionen.. :-p

    SvaraRadera