söndag 19 december 2010

"När fjärde ljuset brinner.. "

Vi har haft glöggmys och Lillskrutten läste en vers för varje ljus vi tände i adventsstaken..
Nu är det inte långt till julafton. Längtar så efter att få ge alla julklappar.. Vi har secret santa i år, så alla vuxna har fått dra en lapp och så ska man handla till en person för 300:-
Men jag har smugglat ner lite extra julklappar i säcken, kunde bara inte låta bli.. Att hitta en perfekt present till någon är det bästa jag vet :-)

Nu är det bara två dagar kvar i skolan. Redovisning i naturkunskap och samhällskunskap plus nationellt prov i matte, sen är jag ledig i tre veckor. Har lite att ta igen eftersom jag låg lika länge på sjukhus, men det känns som om det är under kontroll..
Har pluggat matte hela dagen. När jag började glömma bort saker som jag egentligen kan kände jag att hjärnan nog var fylld för idag. Nu ska jag göra ingenting en liten stund innan jag går och lägger mig.
Godnatt!!

1 kommentar:

  1. Åh, vad bra idé med secret santa. Det ska jag försöka införa nästa år. Bättre en bra present än tio halvdana. Lycka til med skolan!

    SvaraRadera